s

det du inte kan få, det måste du ta.
det du inte kan ta, det måste du få.


att älska någon överväger sjukt mycket. men det ställer bara till problem... problem du aldrig kan fly ifrån.
när jag inte riktigt förstod var det va som gjorde mig såhär. och todde att det var någonting helt fel, att allt verkligen var fel. fick jag lust att ge upp ett tag, bara släppa allting, jag tror inte att så många skulle bry sig. det skulle bli en evig tystnad, för mig. jag orkar aldrig kämpa, jag är inte bygd så, jag är ingen person som är menad att kämpa helt själv. jag är för rädd för motsatsen, för det dåliga. jag är den svagaste personen i hela jävla universum. jag ska fan aldrig mer tro någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0